Viena populiariausių gyvybės draudimo bendrovė „Bonum Publicum“ 2011 metais intensyviai plėtė draudimo paslaugų asortimentą taip didindama savo klientų skaičių. Pastebėta, kad savo bei savo šeimos finansiniu saugumu pradeda rūpintis vis daugiau Lietuvos gyventojų. Praeitais metais padaugėjo daugiavaikių šeimų draudimo sutarčių, kuriomis apdraustos šeimos iš 6-10 narių. Vis intensyviau tėvai planuoja savo vaikų ateitį, tai parodo padaugėjusių vaikų saugos ateities sutarčių skaičius bei jų kaina, kuri pakilo pusantro karto palyginus su 2010 metais.seimo draudimas

Lietuvos gyventojai pradėjo intensyviau vertinti savo šeimos saugumą bei finansinį stabilumą. Todėl šiuo metu itin populiarėja šeimos draudimas, kai draudžiasi du ar daugiau šeimos narių. Klientai dažniausiai renkasi tokią sutartį, kad galėtų apsaugoti visus šeimos narius.

2011 metais daugiausiai buvo sudaryta sutarčių kai apsidraudė 2 ir daugiau šeimos nariai, tai sudarė 57% visų sudarytų sutarčių. Taip pat labai daug draudėsi daugiavaikės šeimos iš 6-10 narių. Intensyviai augo vaikų saugos ateities draudimo sutarčių skaičius. Ši augimo tendencija jaučiasi ir 2012 metų pradžioje, todėl galima prognozuoti, kad ši rinka Lietuvoje dar augs.

Yra pastebėta, kad savo šeimos saugumų labiausiai rūpinasi moterys. Anot Lietuvoje veikiančių draudimo bendrovių duomenų, daugiausiai savo šeimos narius apdraudžia moterys. Pastebint tokia tendencija draudimo bendrovės ruošia tam tikras marketingo strategijas siekiant pritraukti kuo daugiau naujų klientų bei išsaugoti esamus.